martes, 5 de octubre de 2010

Decidit!













Després de pensar-hi molt i no fer res al respecte he decidit obrir un blog per explicar una mica la meva experiència del meu ERASMUS a Breda (Holanda).






No em presento perquè tothom qui miri el meu blog representa que ja m'ha de conèixer. Ara ja fa un més que visc a Breda concretament a la zona de Heilaar. És una zona molt tranquil·la ja que està apartada de la ciutat. Per anar al centre o a la universitat ens hem de treslladar en bicicleta... de moment molt bé per què el temps ens acompanya bastant però quan comencem a baixar dels 0ºC ja us explicaré si és gaire divertit o no anar amb bicicleta.
El tema bicicleta va a part, això que es diu d'aquestes bicicletes que s'ha de frenar amb els pedals i que al cap de dos dies ja t'hi acostumes... res de res.. jo porto un mes i l'altre dia encara em vaig empotrar contra una senyal de tràfic. He caigut unes quatre o cinc vegades i una d'elles vaig anar a parar dins uns arbustos d'on no podia sortir. La gent sap que soc gafe però aquí encara els ho he demostrat més!!
No em vull allargar massa avui, durant aquest més m'ha passat de tot i si comencés no podria acabar, per aixó prefereixo anar-ho deixant anar al llarg de totes les publicacions, que espero fer-les sobint!!
Arrencar és el més complicat i ara ja ho he fet!

Fins la pròxima!!

P.D. : La fotografia és la catadral del centre de Breda és l'element més representatiu de la ciutat








3 comentarios:

  1. Judit!! Crec que puc comentar-te pk a SF em vaig fer una compte a AIM, així que let's try...!
    Molt xula la foto dels esclops!! Tema bicicleta...jaja aveure si thi acabaras acostumant a l'últim més just abans de marxar..jeje segur k abans dona!! poc a poc es va fent tot ;) I'm looking forward to hear more from you and discover what happens in your new life..enjoy it - it's only going to happen once ! Un petonàs enorme*! i vés escribint!!!!!!! muaa!

    ResponderEliminar
  2. eeeeeei judit! :D no cal que et presentis que et coneixem prou beee jajaja espero que això no quedi mort i que segueixis publicant, em niré passant pel blog :) 1 petooo!!

    PD: Skype Rules!

    ResponderEliminar
  3. Yeah! si señor Skype rules! jajajaja
    Bueno sisi ara ja tens més motius per explicar i redactar entrades noves.... Un "choque" amb un arbre per exemple! jajajaja :P

    Apa vagi bé! Aniré passant.me per aquí.!!
    =)

    ResponderEliminar