viernes, 26 de noviembre de 2010

Setmana en general..

Aquesta no ha estat una setmana massa aprofitable ja que no m`han parat de passar coses... i no gaire bones la veritat. Se m`ha espatllat l`ordinador, el problema és que l`he de fer servir bastant a la uninversitat, tot i així me n`han deixat un on no hi ha c trancada així que intentaré estalviar-me les paraules que la tinguin.
També se m`ha rebantat la roda de la bicicleta així que he d`esperar a demà a reparar-la perquè aquí a les 6 ja està tot tancat. Avui també he rebut un 5,48 d`una nota i m`ha suspes perquè es veu que s`aprova amb un 5,5. Així que a repetir l`examen al mes de febrer..
A part d`això no tot és dolent, les assignatures d`aquest segon bloc no estan malament, la que m`agrada més és la d`animació amb flash, us deixo una de les animacions que vaig fer per anar practicant!!
És molt simple però vaig tardar lo meu a fer-la..

Demà me`n vaig a Delft i la Haya, a la pròxima publicació explicaré com ha anat el viatge, espero que la mala sort no em persegueixi!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario