viernes, 3 de diciembre de 2010

Visca el Barça i visca la neu!

Sóm 3 de Desembre i aquí ja neva, fa molt fred, portem una setmana que no pujem dels -4 graus i el més empipador de tot és que hem d`anar a tot arreu amb bicicleta. Ara és una mica perillós perquè la neu es gela i hi ha unes pistes de gel...

Deixant el temps de banda, el cap de setmana passat vaig anar a visitar una mica més Holanda, vem visitar Delft, laHaya i goude.
La universitat ens organitza viatges a les parts més importants d`Holanda i s`hi apunta tothom qui vol. De moment m`he apuntat a 2 d`aquests viatges. El primer de tots va ser a Volendam i Marken, em va agradar molt, més que res per les activitats que vam fer. Ens van portar a una botiga on ens podiem vestir d`holandesos i holandeses i al final ens van tirar una foto; vam anar de Marken a Volendam amb vaixell i ens van portar a visitar una fabrica de formatges i esclops. L`home que feia els esclops artesanalment li va sortir una flor de fusta de dins l`esclop i me la va regalar!! Ara ja la tinc de record a la meva habitació!!
El viatge de dissabte passat no va ser tant divertit, però les ciutats em van agradar bastant. A la Haya ens van ensenyar un castell, però l`home que ens ho explicava ens feia adormir una mica.. Delft és una mica com amsterdam però amb petit, no tenia massa res d`especial, el més interessant que vem veure va ser el cul d`un ànec pescant amb el cap dins l`aigua. Jej deixant les bromes a part, la ciutat era maca però amb el mateix estil que totes les ciutats que he anat veient per aquí a prop. Per acabar, Goude és la ciutat dels formatges, vam entrar a una de les botigues on venien formatge per poder tastar els mes típics i topics.










Dilluns passat va passar un fet històric i jo el vaig viure a Holanda!! Barça 5 – 0 Madrid, vam anar a veure`l a un pub de Breda. Una hora abans del partit ja erem allà per por de no tenir lloc i sort de la nostra intel.ligència perquè 10 minuts abans ja no es podia entrar de la gent que hi havia! Aixó si la majoria culers. Va ser un no parar de disfrutar, la celebració no va ser com les que es fan a Catalunya però no va estar gens malament!!


I avui ho deixo aquí!

Fins la pròxima.

No hay comentarios:

Publicar un comentario