domingo, 19 de diciembre de 2010

Neva i no para!

L’actualització d’avui pot ser que sigui la última que faig a Breda per tant possiblament la última de l’any!

Aquests dies estan essent molt extranys, són uns dies de despedides, i pensar que és possible que hi ha gent que no la tornaré a veure mai més es fa encara més extrany i trist! Aquí he conegut gent que val molt la pena i crec que faré el que sigui per poder-los tornar a veure algun dia o altre!! M’agrada saber que si vull viatjar algun dia a filandia hi haurà algú amb quí podré trovar-me, que si vull anar a Amèrica o Canadà també, igual que Alemanya, Xina, Italia i la resta de paisos d’on prové la gent que han passat aquest 2010 a Breda.
No obstant, també tinc moltes ganes de tornar a casa per uns dies i veure a la gent que fa temps que no veig, la família, menjar caldo i carn d’olla i poder conduir el meu cotxe!!

El dimecres passat com us vaig dir vem celebrar la festa d’aniversari per abançat a l’Speeltuin i la veritat és que va ser un èxit ja que van venir més de 70 persones i tothom s’ho va passar bastant bé incluides nosaltres! Les meves companyes d’equip em van regalar una semarreta de la selecció holandesa amb el nom “speedy”a derrere i amb el numero 6 (per en xavi del Barça), em va agradar moltissim ja que a part que no m’esperava cap regal per part de ningú no podien encertar-lo millor!! Em va fer il.lusió que vinguessin també companys de classe ja que amb ells no solo sortir mai de festa i també va ser una bona manera de conèixer-los més. Crec que gairebé tots els erasmus van passar per la festa en algun moment o altre de la nit, i és molt d'agrair!!

Ahir dissabte vem fer el rodatge del curtmetratge que hem de fer per una assignatura de l’universitat. L’escena passa a l’exterior així que ja us podeu imaginar el fred que vem passar, vam rodar amb neu des de les 10 del matí a les 5 o 6 de la tarda. La veritat és que va anar bastant bé deixant el fred a part, l'actor ens va felicitar per lo profesional que li va semblar!! Estem bastant contentes de moment, ara falta l'editatge que em toca a mi, i una de dos o destrosso el curt o queda be! Ja veurem...

Aquests dies està nevant bastant i no veig pas clar que poguem agafar l’avió el dimarts que ve. Aquí el primer que tanquen són els trens així que si comencem per aquí és possible que no poguem sortir ni de Breda!

Segueix l'avantura després de Nadal!!

Bones festes i bon any a tothom!

*-*

2 comentarios:

  1. Diooos! quina pasa Judit! sembla tt moltxulo! jajaj
    pero superar els teves caigudes patinant! imposible! jajajajaja :P
    Per cert m'alegro que estiguis aqui ;)

    vAGI BÉ!

    ResponderEliminar
  2. ostia judit et veig ON FIRE eeh! k si curts, k si partyy ! això ke mai els tornaràs a veure no ho saps :) a més depen de tú, segurament et podràs passar un finde o una temporada més endavant. T'envejoo mooolt judit! :) (envidia sana) 1 petonàs!! i una forta abraçada!!

    ResponderEliminar