martes, 14 de diciembre de 2010

Comença el compte enrrere!

En aquesta actualització no tinc massa res a dir perquè aquests han set uns dies una mica de relax, com que fa bastant fred ens hem passat la majoria del temps en bars, a la universitat o en cases d’altres erasmus mirant pel.licules.
Ahir per exemple vam cambiar una mica, vam anar a patinar sobre gel. Jo hi havia anat pot ser 2 vegades a la meva vida i d’aixó ja fa no sé quants anys el resultat:








Va ser bastant divertit tot i que ara els blaus que tinc repartits per tot el cos són considerables...



Entre la Núria, la Rebecca i jo hem organitzat una festa a un pub que es diu Speeltuin per celebrar els nostres aniversaris i a més a més el fi d’erasmus per la gent que se’n va. L’Speeltuin és el bar on normalment s’organitzen les festes erasmus i el tipic lloc on si hi vas et trobes a tothom, llavors ens han deixat el local sense haver de pagar res!!

A veure com va.. espero que surti tot be!!








I d'aquí una setmana torno a ser a Catalunya!! Comença el compte enrrere!!
:D






No hay comentarios:

Publicar un comentario