domingo, 5 de diciembre de 2010

Flatmates!!

Avui va dedicat a les meves companyes de pis perquè fa 3 mesos que vivim juntes i encara no havia parlat massa d’elles.
Per ordre de la foto i d’esquerra a dreta hi ha la Jaleh Filandesa nascuda a Filipines, jo la Rebecca Alemana però ara viu a Escòcia, l’Alice Italiana i la Núria Catalana.

La veritat és que crec que he tingut bastanta sort amb el que m’ha tocat perquè hi ha poca gent a quí l’hi ha tocat compartir pis amb altres erasmus, n’hi ha que viuen sols, amb una altra persona o fins i tot amb el propietari. Jo he estat molt be aquests ultims mesos i també hi ha ajudat el fet que hi hagués una altra Catalana al pis. Amb la Núria ho hem compartit tot desde que estic aquí, ha set com la meva germana d’Holanda! I sort n’he tingut d’ella!! Amb les altres 3 també n’hem passat de les nostres, com intentar fer fitness després d’anar a dinar al MacDonnald’s, bromes de fer por, festes a casa nostra, etc.. A més a més també tenim una mascota, un gat que es diu Dikidik però li diem Garfield!!!
Ara marxem totes a passar el Nadal a casa menys la Filandesa que es queda a passar-lo aquí, de totes només tornaré jo. Em fa bastanta cosa pensar que quan torni i no hi hauran les mateixes persones, tot i així tampoc és moment de pensar què passarà d’aquí unes setmanes si encara queden 15 o 20 dies per disfrutar!

A més a més avui és un dia d’alegria i molt especial pels nens i nenes Holandesos, avui els ve a visitar Sinterklaas que ve a ser un Papa Noel o un tió per nosaltres, l’únic que Sinterklaas ve d’Espanya, la història diu que prové de Madrid i que arriba a Holanda amb vaixell.. ja m’explicaran com s’ho fa.. en fi que tothom regala regals a tothom. L’altre dia anava per la universitat i una companya de classe em va regalar una lletra gegant de xocolata, em va fer il.lusió per què no m’ho esperava!! La evritat és que ho viuen bastant tot això aquí.

Fins aquí la publicació d’avui!!

1 comentario:

  1. OoooooOOoOOh!!! La meva sister d'Holanda!! Que hagues fet jo sense tu aquests 3 mesos?? ja m'ho diras tu xq jo no en tinc niidea!!! :)
    Segur que tu no t'haguesis engreixat tant jajajaja! xD
    Jo floreta...nomes et dic q gracies a tu he apres el q es la por, he entes el "nuria si vols compra-ho" referint-te a un NO ho compris!
    Des el primer dia q et vaig veure ja vaig saber q ens portariem be...sisi a Carpes...amb el pet a sobre jejejeje! I quan vaig arribar...tmb vaig veure q seriem amigues...xq vas ser la unica q es va oferir a pportarme en bici fins al N buildong! xD
    Gracies a tu Judith...la meva experiencia Erasmus ha sigut molt millor del que m'esperava, gracies a les teve scaigudes, les nostres olles amb la Kathie, les nostres compres semanals al JUMBO, ALBERT HEIJN, SUPER DE BOER..., gracies al nostre bol/colador jajjaja, gracies a tot el q he viscut amb tu!
    I tu tranquila q al gener ja veuras com coneixeras gent nova, i si seran bona gent i riuras molt amb elles! I tranquila que un cop arribi i m'instali a L'ametlla em buscare un vol per algun cap de setmana venir-te a veure i fer un mini remember del nostre Erasmus.
    I si amb aixo no tens suficient..tu tranquila xq em tingut la sort d'estar a 20 minuts una de l'altre, es a dir, q quan tornis ens veurem, n'estic 100% segura! :)

    nomes em queda dir-te GRACIES DUTCH SISTER! :)


    <3

    ResponderEliminar