lunes, 10 de enero de 2011

Segona part

Ja hi tornem a ser; ahir a les 9 del vespre vaig posar un altre cop els peus a Breda.
Aquests han set uns dies una mica esbojarrats, no he parat, entre veure a tota la família, els amics, el meu aniversari, el cap d’any, els reis, el tió... La veritat és que m’ha agradat tornar a veure a tothom, mentre estava aquí a Breda no m’adonava del que els trobava a faltar en realitat!!









Vaig anar a més a més a treballar amb el 9tv el dia de reis, vaig haver de filmar la cavalcada dels reis de Vic. Em pensava que ja no me’n recordaria de fer anar una de les seves càmeres però crec que me’n vaig sortir prou bé, si deixem de banda alguns errors de focus...

Ara toca posar-se les piles amb els estudis i els exàmens. He de fer uns quants treballs i demà tinc una presentació oral on he d’analitzar la pel•lícula de Toy Story 3 cinematogràficament... No sé com sortirà però em fa bastanta por haver de parlar davant de la classe i a més amb anglès.. En fi a veure com surt...

Continuo publicant!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario