viernes, 21 de enero de 2011

Exam week

S’ha acabat la setmana blanca que en teoria teníem per estudiar els exàmens de la setmana vinent, i acabar tots els treballs que hem d’entregar també la setmana entrant. El que m’ha portat més mal de cap durant aquesta setmana és poder acabar la pàgina web amb Flash, tal i com he dit en publicacions anteriors mai abans havia fet servir aquest programa i en qüestió d’un més ens han fet dissenyar la nostra pròpia pàgina web amb animacions pròpies incloses. La veritat és que estic aprenent moltíssim l’únic que em falta són més classes teòriques ja que la majoria del que he hagut de fer, i no només jo sinó gairebé tots els estudiants, és llegir el llibre per poder guiar-nos sobre com aconseguir el que volem que el programa faci. Intentant fer una mica de país, la meva pagina web l’he dedicat als plats tradicionals catalans i ensenyaré com fer un bon pa amb tomàquet a través d’animacions on ells mateixos ho poden intentar.

Per altra banda, Breda sembla molt solitària sense els Erasmus del primer semestre. Se’ls troba bastant a faltar. Ahir vaig conèixer el primer dels nous companys, és francès i va arribar la setmana passada. Juntament amb ell han arribat 2 indis, una finlandesa i una noia xina tot i que aquests últims encara no he tingut la oportunitat de conèixer-los. Els pròxims he sentit que arribaran entre la setmana vinent i la següent, a veure si d’una vegada per totes podem conèixer les nostres futures companyes de pis. En quant al pis de moment se’ns fa molt gran per tres persones quan aquest és per cinc, tot i això, l’ambient que hi corra és bastant bo.

Aquesta és la setmana de la cultura a la ciutat de Breda on s’organitzen tota mena d’activitats, en quant a això, s’haurà de deixar d’estudiar per unes hores i anar a veure què és això que tant es parla entre els ciutadans.

Fins aquí la meva publicació d’avui!

1 comentario: