jueves, 7 de abril de 2011

7 mesos i mig vivint a Holanda!


Aquesta setmana és setmana d’estudi, i la setmana que ve ja venen exàmens. Sembla mentida que ja s’hagi acabat el 3r de 4 blocs d’estudi que tenim... Això vol dir que només ens queda una quarta part del temps que hem passat aquí... aproximadament 3 mesos!!

Aquest més sense actualitzacions ha set una mica esbojarrat en el sentit d’entregar projectes i fer exàmens ja que per exemple en una assignatura teníem un examen setmanal, i en algunes s’havia d’entregar un treball com a mínim. Per altra banda també ha set encisador ja que la majoria de dies ens ha fet sol sense núvols, hem pogut, fins hi tot, començar a prendre el sol! Que et faci aquest tipus de temps en un país com Holanda fa pujar bastant els ànims i es nota amb el comportament de la gent en general, hem fet picnics al parc i tot! Ens han explicat també que aquí a Breda hi ha un llac anomenat Galder meer on t’hi pots anar a banyar com si fos una platja, està a 15 o 20 minuts en bici, crec que més d’un dia ens hi acostarem a veure què és això.

El cap de setmana passat em van venir a veure les meves amigues!! No em creia que vinguessin fins el dia que les vaig veure, em va fer molta il·lusió. Van arribar el divendres a les 12 de la nit a Amsterdam i els hi volia fer una sorpresa a l’aeroport però un tren es va avariar, el meu va arribar més tard que elles aterressin i les vaig haver de trucar explicant el que m’havia passat. Després de perdre’m per l’aeroport les vaig trobar i vam arribar a Breda a les 4 de la nit a casa. A les 9 del matí ja estàvem totes altra cop de peu per anar a visitar Breda, vam fer picnic al parc i al vespre vam anar a veure una mica l’ambient dels bars sense tornar massa tard. L’endemà vam anar a Amsterdam ja que elles marxaven des d’allà i així es va acabar el cap de setmana. Va ser curt però intens, i la veritat és que el temps també hi va acompanyar molt.

Durant aquest més també hem fet alguna petita festa a casa com la festa de Burritos, la de Sushi o la del tast de cervesa.


Fins la pròxima!

No hay comentarios:

Publicar un comentario