lunes, 2 de mayo de 2011

Spring Holidays

Ja estem a 2 de Maig i el temps continua passant molt ràpid, aquests darrers dies han estat d’exàmens i treballs un altre cop. La setmana passada però vam començar l’últim dels blocs, el bloc D, això vol dir assignatures noves.

En una de les noves assignatures havíem de fer un curt metratge de 90 segons en 55 hores i el dia de l’entrega (dijous passat) es mostraven els films davant del públic. Hi havia 3 guanyadors el del millor cartell, el del més votat pel públic i el premi al millor curt. La veritat és que jo no m’ho esperava gens però el nostre film va guanyar el premi al millor curt. Els temes que ens van sortir eren Romanç i amor, el que no volíem era fer una història típica d’amor i suposo que això és el que ens va fer guanyar. Us el deixo aquí:

http://www.youtube.com/watch?v=9WLPEkiqag4&playnext=1&list=PL85896608A0A816ED

Seguint amb curt metratges, va ser la setmana passada també quan vaig arribar a casa a les 10 o 11 de la nit i vaig veure que teníem veïns, els ho vaig comentar a les companyes de pis i se’ns va ocórrer de fer un curt metratge sobre això. Ens vam imaginar que al mirar per la finestra dels veïns que mai havíem vist ens veiem a nosaltres mateixes com si fos un “mirall”. La qüestió és que amb cosa de 3 hores el vam tenir filmat (càmera de fotos..) i editat. Crec que és un bon record per guardar del que estem vivint aquí encara que no estigui massa ben fet. També us el deixo aquí:

http://www.youtube.com/watch?v=caQNC8bl8EM

Fa dos caps de setmana vam anar la meva companya de pis (Sara) i jo a Antwerpen a Bèlgica. Vam anar a veure a dos amics catalans que vam conèixer un dia a Breda i ja de pas podíem veure una mica la ciutat.


Una altra de les coses que hem fet per aquí dalt és celebrar el dia de la reina Koninginnedag en holandès. La mare de l’actual reina celebrava el seu aniversari convidant als millors grups de música holandesos, muntant fires, atraccions, i com a tradició la gent havia de vestir-se de color taronja, el color d’Holanda. L’actual reina ha seguit la tradició de la seva mare i aquesta festa s’ha convertit cada any en més multitudinària. La veritat és que vam caminar molt per tot Amsterdam, hi havia molta gent per a tot arreu, fins i tot els canals estaven plens de barques carregades de gent. Us deixo també un vídeo:

http://www.youtube.com/watch?v=kb3nG0NJsGg&feature=related


Salut i Visca el Barça!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario